ДОСТАВКА И ПЛАЩАНЕ
Избор на адрес за доставка, метод на доставка, начин на плащане и потвърждаване на поръчката. След като сте одобрили съдържанието на пазарската си чанта, натискането на бутона "продължи поръчката" ще ви отведе във финалната страница от процеса на поръчка, където да въведете адрес за доставка, метод на доставка, начин на плащане и да потвърдите своята поръчка.
Стъпка 1. Адрес за доставка.
Моля въведете коректно адреса си за доставка.
Стъпка 2. Доставка.
Тук можете да изберете доставка до вашия дом или до посочен от вас офис на куриерска фирма СПИДИ. В случай, че изберете доставка до офис на СПИДИ и във вашето населено място има повече от един офис на СПИДИ, в полето "коментар" най-отдолу, моля да отбележите адреса на офиса, от който желаете да вземете поръчката си.
За улеснение на клиентите, цената на доставката до офис на СПИДИ е 4.90 лв , до адрес е 6.90 лв, независимо от метода на плащане или размера на поръчката*.
За поръчки над 130 лв., доставката е безплатна.
Срок на доставка.
Точният срок на доставката зависи от избраните от Вас продукти, техните количества и наличност.
Обичайният срок на доставка е от 2 до 4 работни дни след потвърждение на поръчката.
В случай, че има разлика в посочения срок на доставка и реалния, ние ще ви информираме за това, както и причините своевременно. В случай, че поръчате два или повече продукта с различен срок на доставка, то валиден е най-дългият от тях.
Стъпка 3.
Начин на плащане и промоционални кодове. На разположение на нашите клиенти са следните начини на плащане:
Наложен платеж. Заплащането на поръчаната стока се извършва в момента на получаването й на куриера на СПИДИ. Сумата на наложения платеж включва цената на поръчаните артикули и цената на доставката. Бележката за наложен платеж, издадена от куриерската компания е равностойна на касов бон, поради което в този случай не издаваме такъв.
Ако имате промоционален код за отстъпка, моля да го въведете в съответното поле на тази секция. Отстъпката се начислява автоматично във вашата пазарска чанта.
Стъпка 4.
Коментар. По желание, можете да ни оставите коментар в това поле. Например, бележка за желан час за доставка.
Стъпка 5.
Преглед и приключване. За да потвърдите поръчката си е необходимо да изразите съгласие с Общите условия на интернет магазина, като поставите отметка в съответното поле и да натиснете бутона "Приключи поръчката" на дъното на страницата. Когато завършите поръчката, на и-мейл адреса, който сте посочили ще бъде изпратено писмо, потвърждаващо, че поръчката ви е приета. Ако не получите такова писмо в рамките на 1 ден, моля да се свържете с нас на координатите тук.
Всички заявени поръчки до 10:00 ч. в делничен ден се обработват в рамките на същия ден. Поръчките, направени след 14:00 ч. се обработват на следващия работен ден. Поръчките, постъпили през почивните дни или на официални празници се обработват на първия работен ден след тях.
При възникнали въпроси относно процеса на пазаруване, доставки и начини на плащане, не се колебайте да се свържете с нас тук.
Пожелаваме ви много приятни мигове с пазаруването в estrellamarina.bg!
* При значително по-големи по обем и/или тегло поръчки, "Естрея Марина" си запазва правото да промени фиксираната цена за доставка. При такива случаи, ние ще ви информираме за допълнителната стойност на доставката преди да потвърдите финално поръчката си. Пример за значително по-голяма по обем и/или тегло поръчка.